zondag 1 juni 2008

puzzle 16; You Tube



Al eerder in de 23 dingen cursus kwam ik op het spoor van http://www.youtube.com/indexen al heel lang staat "mijn" Bruce als trefwoord by You
Tube in Netvibes, in de sidebar (of heet dat niet zo) van mijn blog en staat zijn muziek op My Zen. Ik realiseer me ineens dat ik nog geen filmpjes van hem op de Zen heb staan. Maar gauw verhelpen. Binnenkort zie en vooral hoor ik hem weer life. Meer info op http://www.betrue.nl/. Maar hoewel voor mij leuk, daar gaat het hier natuurlijk helemaal niet om. Ik heb me aangemeld bij You Tube. Nog niet om er een filmpje op te zetten. Want ook hier geldt voor mij weer, ik heb niet zo'n behoefte om mijn privé leven met willekeurige mensen te delen. (zojuist in google eens 23puzzle ingetypt en dan zie je waar je allemaal voorkomt om nog maar niet te spreken wat je allemaal niet weet/ziet). Sinds kort ook geleerd om een filmpje in mijn blog te plaatsen (zie ook puzzle 13A). Dat You Tube ook geweldig kan dienen als promotiemateriaal wordt voor mij duidelijk in bovenstaand filmpje. Misschien heb ik niet voldoende gekeken maar iets dergelijks ben ik niet tegenkomen met de zoekterm bibliotheek. Misschien een idee dat iemand dat gaat oppakken ?? Architectuur spreekt me ook erg aan, vandaar mijn keuze voor dit voor mij voorbeeld van een informatieve toepassing van YouTube.

NB ik ben blijkbaar niet de enige Springsteen fan in de 23dingen want bij het intypen in Google Blogs zie ik dat Oriënt Express Bruce Springsteen's (The Ghost of Tom Joad) op zijn blog heeft geplaatst http://orientexpress23.blogspot.comZojuist geconstateerd dat ik doordat ik een filmpje plaats en ik voor html bewerken gekozen heb, de "linken" niet meer automatisch werken. Nazoeken in eerdere berichten leverde de wijsheid op dat je dan op de wereldbol met pijlen moet klikken tijdens het typen Werkt perfect. Weer wat geleerd.

1 opmerking:

diriwout zei

Ben benieuwd of Bruce nu op je ZEN is te vinden. Neem aan dat het gelukt is.

Filmpje over de bibliotheek Zwolle vandaag op YouTube gevonden. Met een hoofdrol voor de heer Deckers.
http://nl.youtube.com/watch?v=BBzYxXhhRPU