zondag 15 juni 2008

puzzle 21. Aquabrowser MyDiscoveries

Ik heb net wederom de tekst gelezen van ding 21 over de bibliotheekcatalogus en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet. Ik weet van heel erg lang geleden nog van het bestaan van een catalogus en van cataloguskaarten, maar daar heb ik in de praktijk van alledag nooit iets mee gedaan. Jullie merken het al; ik ben geen bibliothecaris van oorsprong. Dit beroep heet nu natuurlijk ook allang niet meer zo, net zoals de "oude roze en gele" catologuskaarten behoren beiden tot het verleden. De dingen die ik wil lenen zoek ik op via op computer, ik kan dankzij de deskundigheid van anderen zoeken op schrijver, titel, onderwerp of wat dies mij. Ik ben diegenen die dit voor mij doen heel erg dankbaar. Maar wat mijzelf betreft, ik laat dit onderwerp even voor wat het is. Net als alle losse puzzlestukjes die ik zo her en der verzameld heb. Ik ga iets nieuws doen. Maar daar over in een andere puzzle meer.

1 opmerking:

diriwout zei

OK daar hoef ik dan ook weer niet zoveel op te zeggen toch. Gauw verder lezen bij Ding 22