donderdag 15 mei 2008

puzzle 8; digitale stilte


De afgelopen weken heb ik nog geprobeerd een kloon van mezelf te maken. Niet dat ik jullie daar verder lastig mee wilde vallen, maar dan had ik naast werken én thuis verbouwen ook nog leuk digitaal kunnen puzzelen. Nou mooi niet....
Deze week me voorgenomen om weer te beginnen om zo snel mogelijk de achterstand weer in te halen. Nou wederom, mooi niet.....
Het voornemen was om het reeds een aangemaakte account in del.icio.us wat verder te verfraaien. Nog even de bijbehorende instructie doorlezen op de 23 dingen pagina zodat ik weer kon aanhaken. Zag dat ik behalve ding 15 en 16 wel alles gelezen had. Alleen nog even doen dus, dacht ik in mijn onschuld nog. Nog even kijken of ik nog iets vóór del.icio.us nog íets over het hoofd gezien had. En ja hoor, toen gebeurde het weer. Ik las iets over smileys in blogger en ik dacht leuk ga ik even kijken. En ja hoor, weer leuk zitten knutselen, programmaatje gedownload en bij nadere bestudering er toch weer afgegooid. Een heleboel mooie screensavers gezien op http://www.magentic.com/. Een vuurtoren met zee én geluid erop gezet om aan mijn eeuwig verlangen naar de kust tegemoet te komen. Alleen heel erg irritant dat het programma zichzelf zo leuk vond dat het zich als startpagina ging installeren. Na wat heen en weer gepruts lijkt dat probleem ook weer verholpen en beginnen we gewoon weer leuk met igoogle, dat natuurlijk weer een nieuwe kop moest hebben want op de vorige was ik wel een beetje uitgekeken........... Wat denken jullie, haal ik jullie nog weer in ?
En nu val ik om van de slaap, de aannemer staat morgen weer vroeg op de stoep .....
Mzzl (ik ben bezig mij te bekwamen in sms taal, zou daar graag verder in geschoold worden - wie weet raad ?)

1 opmerking:

diriwout zei

Heb net even zitten kijken bij magentic.com, Ziet er gelikt uit, Maar je moet het programma installeren, daar ben ik zelf nooit zo gek op, blijkt wel weer uit jou verhaal. Gelukkig is het weer opgelost. Je hebt nog ruim een maand om bij ding 20 te komen. Misschien wat minder surfen en wat meer schrijven -:) dan moet het toch gaan lukken!!

trouwens leuk filmpje, hoezo voor oordelen.