woensdag 28 mei 2008

puzzle 13b; en dan nu eindelijk online kantoortoepassingen

Vandaag geen plaatje of filmpje maar eens alleen tekst. Al eerder hadden medecursisten (die wel op schema lopen) geprobeerd mij mee te laten spelen met wat zij reeds uitgevonden hadden in Google Docs & Spreadsheets. Er kwam een deelnemerslijst voorbij van de cursus Outlook en dat het delen van documenten daarbij een geweldig hulpmiddel is heb ik zojuist kunnen constateren. Ik heb vandaag zelf deze cursus gevolgd en zag dat zelfs de wijzigingen van gisteren erin verwerkt waren. Complimenten. Ik kreeg ook al eerder een tekst toegestuurd die ik alleen kon lezen, maar dat heb ik dan ook met alle plezier gedaan...... (o zo gelachen). En zojuist heb ik zelf een geheel onverantwoord sollicitatieformulier (op z'n Twents) uit twijfelachtige bron gedeeld met een aantal mensen op Google Docs (zag dat deze ook naar 23dingen verstuurd werd die ik niet aangeklikt had bij mijn verzendlijstje ???). Het eerste formulier heb ik al chattend met "het slachtoffer" ingevuld terugontvangen..... ..Heb ik tegelijk nagedacht over werk, toepassing digitalisering en ding 14. het lijkt wel "googlen" . O nog even, ik zag al Googlend per toeval dat zij ook een zoekprogramma Google Zoeken naar Boeken hebben ...... Concurrentie ?

1 opmerking:

diriwout zei

Ha die puzzle, bijgekomen van de ochtend chat met rode ijsvogel.

Wat ik vreemd vond aan jou gedeelde google sollicitatie formulier, dat je hem met alle groepsleden hebt gedeeld (zie alle namen staan, maar van iedereen blijkbaar een andere invulling hebt terug ontvangen zonder dat de andere groepsleden dit kunnen zien. Hoe heb je hem dat geflikt.

Kun jij me de link naar Google zoek een boek mailen. kan hem online niet vinden. Ben benieuwd