dinsdag 24 maart 2009

Er is er één ... of 5xW


Bijna mijn eigen digi feestje vergeten - op 14 maart jl. is mijn blog één jaar geworden. Het moment om een beetje vooruit kijken en een beetje achteruit. Voorlopige conclusie in deze mijmerstand - ik ben nog steeds niet uitgepuzzled.
Voor wie doe ik het; voor mezelf en voor wie dit met mij wil "delen"....
Wat; alles wat me triggerd (een mechanisme, dat een proces in gang zet volgens wikipedia) nog wel in vertwijfeling of ik niet één duidelijk onderwerp moet kiezen ipv een "vergaarbak"...
Waar; bloggen blijft prettig om mijn gedachten te orderen en om er allerlei digi-toepassingen aan en in te hangen (een digi-kerstboom??)
Waarom; om "bij" te blijven, om op ontdekkingsreis te gaan (een eufemisme voor nieuwsgierigheid ?) , omdat 23een hele goede basis was om door te gaan tot ????
Wens; laat eens wat van je horen als je mijn blog leest zodat ik merk dat er nog meer levende wezens zijn in de digiwereld en tips, tricks, opmerkingen zijn altijd welkom

Oh ja, iedereen van harte uitgenodigd voor mijn digi borrel met digi hapjes......