vrijdag 31 oktober 2008

Heksenbal

Klik hier voor meer gratis plaatjes
">Klik hier voor meer gratis plaatjes
Klik hier voor meer gratis plaatjes
Ik heb al eerder een post geschreven over het plaatsen van gifjes, maar blijkbaar werkt het niet altijd op die manier. Met hulp van Lighthousje nog een manier gevonden. Omdat het bijna halloween is ben ik gaan zoeken naar heksen op deze site . Door op het gewenste plaatje te klikken met de linkermuisknop verschijnen er onderaan de bladzijde twee code's; de html kiezen en kopiƫren en deze in de post plakken met html bewerken of in de sidebar toevoegen via indeling; gadget toevoegen; html/java plakken. NB Tot ziens op het heksenbal.

3 opmerkingen:

Marianne zei

Puzzle, je bent een kei! Ik had al op mijn blog gereageerd, maar ik moet het natuurlijk hier doen. Die site van jou is top! Heel makkelijk. Ik heb 'm gelijk bij mijn favorieten gezet. Bedankt!

Monique Bos zei

Oi Puzzle, dat moest ik natuurlijk even uitproberen. Ik beschouw me een beetje jouw gifjes goeroe en die voelt zich betrapt :)

Gelukkig, het werkt ook op de oude manier. Je moet wel het gifje aanklikken en dan alsnog met rechts klikken en eigenschappen kiezen. De url die je dan vindt kun je gebruiken om je gifje up te loaden in je blog.

Kan dus allebei. Er is wel een verschil. Het kopieren van de gegeven code zorgt ervoor dat wanneer je op het gifje klikt je naar de website gaat waar het gifje gevonden is. Doe je het via eigenschappen dan kom je na het klikken op een pagina met alleen het gifje.

Groet en tot een nieuwe uitdaging:) Bobo

Monique Bos zei

Reageer ik weer op jouw blog op jouw berichtje op mijn blog :)
Tuurlijk is het goed om ook andere manieren van gifjes toevoegen te laten zien. Ik was alleen puur nieuwsgierig of het op de oude manier echt niet kon.
De goeroe voelt zich zeker niet gepasseerd, de goeroe heeft bijgeleerd. (en ook het rijmen gaat goed, dat beloofd wat als het op 5 december voor het eggie moet)

En ja, we zijn best een team. Gaan we nu ook zo'n SL filmpje maken???