vrijdag 31 oktober 2008

Afscheid van mijn directeur ook op You Tube



Gisteren op 30 oktober was de afscheidsreceptie van onze directeur Henk Middelveld. Hij is genoemd en geroemd in allerlei toespraken, met als kroon op zijn werk de benoeming tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Ik vond het geweldig om aanwezig te zijn en te horen hoe hij zowel binnen als buiten de provincie, zowel binnen als buiten het vak gewaardeerd werd. Echt en oprecht zijn de woorden die wat mij betreft bij hem passen. Het betekent voor mij ook het einde van een 25 jarig Henk tijdperk en enigzins weemoedig ging ik daarom net even Google'en. Google kwam met de melding: Resultaten 1 - 10 van circa 3.700 voor henk middelveld (0,16 seconden") Het blijft een snelle Henkie. Diverse berichtgevingen gevonden over gisteren maar ook bovenstaand You Tube filmpje. De digitale wereld kwam gisteren op de afscheidsreceptie nl. ook binnen... Henk als avatar. Met dank aan mijn collega AO.
Ik geloof niet dat er nog verdere digitale verslaglegging heeft plaatsgevonden, maar als ik het tegenkom zal ik jullie deelgenoot maken.

Omdat we nu toch over You Tube bezig zijn wilde ik iedereen die (met) kinderen (te maken) heeft deze link niet onthouden, die ik via digisuus binnenkreeg. You Tube voor kinderen heet Youngtube.

En ik had een tijdje geleden op de site van ZBdigitaal een heel geweldige gekke toepassing van You Tube gevonden; ik kan helaas het orginele exemplaar niet meer vinden, maar nog wel deze kopie.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Geweldig filmpje in SL!

Monique Bos zei

Oh dit wil ik ook maken. Maar ja, ik heb geen verstand van SL en ben al helemaal geen team! Snik.