maandag 15 september 2008

Web-surfing-fun

Ik wil even met jullie delen dat ik de afgelopen dagen zoveel plezier gehad op het Web. Het zgn. Web-surfing-fun. In mijn laatste post had ik jullie daar al een beetje deelgenoot van gemaakt. Maar ik heb nog meer leuke ontdekkingen gedaan. Maar omdat ik vernomen heb dat er inmiddels meerdere collega's bijna overspannen zijn afgevoerd omdat ze dachten dat het noodzakelijk was alle linken die ik in post vermeld aan te klikken, bij deze dus de waarschuwing":AANKLIKKEN NIET VERPLICHT ; RISICO OP OVERDOSIS". Ik heb het vooralsnog mijn ontdekkingen opgeslagen in mijn eigen bestanden (voor later ofzo). Ik wil wel graag deze (met inachtneming van het voorgaande) met jullie het navolgende delen http://www.keridwen.nl/DvdHSpel/ en ook kreeg ik als tegenhanger van al dat Bruce gedoe de link die ik als juweeltje in de sidebar toegestuurd kreeg....
En als je daarna of tijdens of wanneer dan ook nog steeds de behoefte hebt om je af te reageren, onder mijn blog staat nog het spelletje duck hunt met dat irritantie tune-tje (spellingscontrole gevraagd).

1 opmerking:

Lighthousje zei

Hey puzzeltje,
hoe zit het eigenlijk met jouw nachtrust??? Ben idd blij dat er in dit bericht niet zoveel links verstopt zitten!
Ik doe voor vandaag het lampje weer uit, tot morgen!!