maandag 22 september 2008

Stereotypen

Even niet over de digitale dingen, maar even kort over de dingen des levens.
Ik was vorig week in de auto onderweg naar mijn werk - radio aan - muziekje, tot zover alle ingrediënten aanwezig om ontspannen aan te komen. Tot er ineens één of andere lolbroek het nodig vond om alle mensen met een handicap én het gehele gebeuren op de Paralympics belachelijk te maken. Ik weet het, er zit een uitknop op de radio, maar soms schiet er iets in het verkeerde keelgat, zoals dit. Die meneer op de bovenste foto ken ik heel goed, ik was erbij toen hij zijn wedstrijden en marathons reed
in binnen- en buitenland Trainingen wedstrijdschema's, rolstoelen materiaalpech, blessures, triomfen en teleurstellingen. Je zou toch denken het lijkt wel sport .....
Oh ja, ik ben blond en niet meer zo slank, dus dom, maar wel heel gezellig. Behalve als je zulke rare dingen gaat zeggen. Zo hart gelucht, het volgende ding wordt weer digitaal.

1 opmerking:

Lighthousje zei

zo...dat lucht op!!!
maar je hebt wel gelijk puzzletje...en je mag trots zijn op die man op de foto's, ik vind t in ieder geval super knap!!