vrijdag 14 maart 2008

puzzle 1;gmail, zen, blog

Bezig met de eerste schreden in voor mij met name voor dit onderdeel onbekende digitale wereld.
Bij ons in huis wordt heel veel en graag "gepuzzled", maar dan de legpuzzels van Jan van Haasteren. Vandaar de naam, ik ga nu beginnen aan mijn digitale puzzle. Ik denk dat het er veel meer worden dan 23 stukjes.
Het eerste stukje ligt in inmiddels. Ik heb een gmail adres aangemaakt bij http://www.google.nl/ en dan doorklikken naar Gmail. (Ging niet in een keer goed omdat ik de vraag over de beveiliging over het hoofd had gezien).
Het tweede puzzle stukje ligt er ook . Er staat al muziek op My Zen. Daar hadden we al min of meer een eerdere vuurdoop in gehad omdat we een kind hebben die vorig jaar een MP3 speler begeerde op haar verjaardag. Ik had gehoord en gezien hoe zij het deed. Maar nu heb ik het helemaal zelf gedaan. Ik voel me best trots op deze prestatie.
En nu dan een blog via http://www.blogger.com/
Wordt later vervolgd/verfraaid of wat er dan verder nog kan.
De foto bij deze puzzle is door mij gemaakt in de Levenstuinen van het Groot Hontschoten. (http://www.levenstuinen.nl/

6 opmerkingen:

diriwout zei

Mevrouw de Puzzle, de eerste schreden zijn veelbelovend. Vooral die MEER DAN 23 stukjes, ik ben benieuwd. Ik ontving verder een mailing over mailadressen bij de groepsindeling, die heb ik op de site er inderdaad niet bij geplaatst. Verder is er inmiddels een mail naar je gmail account gestuurd met een aantal 23 weetjes.

Het is maar dat je het weet.

Ik wens je veel succes.

reiziger2.0 zei

Nu zit ik toch nog om 24 uur achter dat ding te schrijven. Ik heb inmiddels een foto geplaatst maar hij is nog wat groot!Ik zie dat jij een mooi kleintje hebt?? Er zijn nu zoveel wegen waarlangs ik kan communiceren dat ik niet meer weet welek te kiezen!

doggywoman2 zei

Hoi puzzlestukje,
Ik vind jouw naam zo ontzettend leuk gekozen. Ik weet natuurlijk dat je van puzzelen houdt. Niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk. Zeg maar, de puzzelstukjes van het leven.
Ik hoop dat we ze samen mogen leggen.

Annefred zei

Hoi Puzzlepietje, fijn dat ik nu ook op jouw blog kan reageren, ziet er goed uit! Wij hebben nog een wereld te leren, maar we beginnen maar met ding 1 van de 23
veel plezier hiermee!!!!!!!!!!!

Annefred zei

Hoi Puzzeltje, om een foto aan je reacties te plakken moet je terug naar Dashboard, dan naar Profiel bewerken, gebruikersprofiel bewerken en daar vind je het kopje Foto. Daar kun je er dus zo een vanuit je pc invoegen. Succes en ik zie wel of het je gelukt is.

Groetjes

fotodadas zei

dag mevrouw,

het zit erg leuk uit hoor hoe je je blog hebt gemaakt.
ga zo door.

veel plezier de komende periode