zondag 6 april 2008

puzzle 6 - Flickr, Flickr en nog eens Flickr









Ding 7 en ding 8. Ik ben dol op fotograferen en hou van kleur en mooie afbeeldingen. Ik heb dan ook eindeloos genoten van alle mooie foto's die ik op het Web gevonden heb. Ik kon bijna niet meer ophouden met zoeken. Ik ben gaan rondneuzen naar aanleiding van alle tips die op de 23dingen pagina stonden. Ik heb ontzettend veel toepassingen gezien en uitgeprobeerd. De dingen die ik zelf het meest geslaagd vind staan nu hier, Vandaag niet zoveel tekst, maar soms zeggen plaatjes meer dan 100 woorden, toch ?


























Ik zie dat als ik het bericht publiceer het er niet zo overzichtelijk uitziet als mijn concept. Geen idee waarom blogspot het nodig vind om wat eigen initatief te tonen, maar ik ben er niet helemaal gelukkig mee.

1 opmerking:

diriwout zei

Ben nog even voor je aan het testen geweest om plaatjes beter in een bericht te plaatsen. Blogger geeft hier echter alleen de mogelijkheden om ze links, rechts of in het midden te centreren en klein, noprmaal of groot weer te geven. Persoonlijk zou ik kiezen voor klein en centreren met daaronder de tekst. Dan blijft de layout gelijk. Als voorbeeld heb ik op mijn oefen blogger account wat foto's van mijn orkesten geplaatst. zie resultaat op: http://diriwout.blogspot.com.